PERSOON 1
Een goede publiciteitstekst moet genoeg informatie geven om interesse te wekken maar mag tegelijkertijd niet te veel verklappen.
PERSOON 2
Dat is nog niet gemakkelijk.
PERSOON 3
Wat dachten jullie van:
KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!!!
EEN SCRIPT VOOR VIER PERSONEN!!!
EEN VOORSTELLING DIE JE NIET WILT MISSEN!!!
VAN 13 TOT EN MET 22 JULI OP OVER HET IJ FESTIVAL AMSTERDAM!!!
PERSOON 1
Nee, veels te schreeuwerig.
PERSOON 4
Vind ik ook.
PERSOON 3
Wat nu dan?
PERSOON 1
Wachten en hopen dat er mensen komen…

Rob Smorenberg is in 2017 afgestudeerd aan de mimeopleiding in Amsterdam. Als speler werkte hij o.a. met Davy Pieters, De Warme Winkel, Marcello Evelin en Sanne Nouws. Daarnaast ontwikkeld hij ook zijn eigen praktijk als maker en geeft hij workshops.

Language no problem? Yes!

Credits:
Concept: Rob Smorenberg
Advies: Elowise Vandenbroecke
Met dank aan: alle proeflezers